Compensatie in verband met Corona
V: Wat voor compensatie krijgen de leden?
A: Op basis van feedback van leden zijn verschillende wensen qua compensatie naar voren gekomen, afhankelijk van welk abonnement je waarvoor hebt. We hebben namelijk meerdere soorten abonnementen en diensten voor onze leden.
V: Welke periode wordt gecompenseeerd?
A: We compenseren de periode dat we dicht hebben gezeten, van maandag 16 maart tot woensdag 1 jul 2020
V: Voor wie is de compensatie?
A: De compensatie geldt alleen als alle maanden van je abonnement of zwemlessen zijn betaald, ook eventuele nog openstaande facturen.
V: Wat zijn de verschillende compensaties ?
A: Voor onze sporters met een onbeperkt abonnement en een 1x per week abonnement hebben we de volgende compensatie.
A: Voor onze sporters met een strippenkaart
A: Voor onze zwemkinderen die eind maart af hadden moeten zwemmen (A,B en C) en twee lessen hebben gemist.
A: Voor onze andere zwemkinderen die tot begin mei* 7 lessen hebben gemist of in totaal gaan missen.
V: Ik krijg cadeaubonnen, hoe wordt de waarde berekend?
A: De kadobonnen vertegenwoordigen de volle waarde van je abonnement. Als voorbeeld: je betaalt € 50,15 per maand. We zijn drie en een halve maand dicht geweest, dus we compenseren € 50,15 per maand x 3 maanden dicht = € 175,50. Je krijgt hiervoor meerdere cadeaubonnen van verschillende waardes met een totaalwaarde van € 175,00.
V: Ik krijg cadeaubonnen, wat kan ik er mee?
A: De kadobonnen vertegenwoordigen de volle waarde van je abonnement in de periode dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Wat kun je met deze bonnen?
V: Dus Twizst is blijven incasseren?
A: Ja, dat deden we om de continuïteit te waarborgen zodat er na de crisis weer gewoon gesport kon/kan worden.
V: Vanaf wanneer krijg ik de compensatie?
A: Op het moment nadat Twizst weer open is gegaan. Strippenkaarten en zwemlessen worden automatisch aangepast. Over het (persoonlijk) afhalen van de bonnen worden meerdere afhaalmomenten gepland.
V: Ik had al opgezegd, maar ik wil nu toch lid blijven. Kan dat en kom ik dan in aanmerking voor de compensatie?
A: Natuurlijk, we hebben je graag als lid en schrijven je zo weer in! Wat betreft de compensatie kijken we naar je persoonlijke situatie, wanneer heb je opgezegd, wat is er betaald etc.